Denne artikel handler om den ikoniske bog “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag”, der er skrevet af Morten Münster. Han er en af de førende indenfor adfærdsdesign i Skandinavien og bruger det meste af sin tid på foredrag om netop adfærdsdesign.
“Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” revolutionerede måden hvorpå det danske erhvervsliv så på sig selv og hinanden, da den udkom i 2017. Morten Münster beskriver i bogen, hvordan alle lærebøgerne og de planlagte strategier ikke rammer særlig godt på menneskerne i den virkelige verden. Det er der kommet en bog ud af, hvor det virkelige mennesker er i fokus.
Lyt til denne spændende lydbog helt gratis hos Mofibo. De første 14 dage er gratis – herefter 129 kr./md. Du kan høre bogen som lydbog ved at trykke lige her.
Om bogen
I “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” gør Morten Münster op med strategierne i det danske erhvervsliv. Han har studeret de sidste 40 års forskning af den menneskelige adfærd og oversat det til almindelig dansk, så alle der skulle have lyst – både ledere og medarbejdere – har mulighed for at læse hvad der kan gøres for at komme i mål med strategierne, når nu den planlagte strategi endnu engang fejler.
Morten Münster har i bogen delt metoderne op i fire trin, så alle kan være med. “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” er skrevet som en håndsrækning til det danske erhvervsliv, så vi aktivt begynder at tænke i nye baner og nye strategier. Det skal give virksomhederne og medarbejderne et boost, for “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” accepterer nemlig hvordan mennesker er og tager mennesket i fokus i stedet for at have bundlinjen i fokus.
Om forfatteren
Morten Münster har med sin forfatterdebut i “Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag” skabt en stærk begyndelse for sig selv som forfatter, da bogen på ingen tid er blevet til en bestseller der også er oversat til engelsk.
Han har også skrevet endnu en bog om adfærdsdesign i bogen “Personlig indflydelse – den overraskende sandhed om, hvordan man flytter mennesker, holdninger og produkter”. Den handler om, hvordan man plejer sine relationer fremfor at ødelægge dem. Du kan lytte til denne spændende bog ved at trykke lige her.
Morten har siden universitetet arbejdet med danske og internationale virksomheder om at implementere adfærdsdesign, så virksomhederne performer bedre. Han har blandt andet hjulpet Novo Nordisk, Nordea, Adidas og NATO i at få deres organisation til at arbejde meget bedre sammen.
Morten bliver også brugt meget i medierne, når der er artikler om adfærdsdesign. Morten skriver også selv for Børsen, hvor hans blog om adfærd er blevet læst mere end 100.000 gange.
Lyt med
Hvis du vil have et unikt indblik i erhvervslivet og hvad der skal ændres, for at strategierne kan gennemføres, så lyt til denne lydbog af Morten Münster. Du kan høre lydbogen hos Mofibo – helt gratis i 14 dage. Herefter 129 kr./md. Du kan lytte gratis til lydbogen ved at trykke her.